Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

ΚΑΤΙ ΘΑ ΗΠΙΕ Ο ΘΕΟΣ ... και έφτιανε την πλάση..στην Ελλαδα




" Κάτι θα ήπιε κι ο Θεός "


Μουσική/Στίχοι: Μπαγιαντέρας




Τριγύρω μες την εκκλησιά
το θυμιατό να καίει, αμάν
και ένας διάκος στη γωνιά
και ο παπάς να λέει, αμάν


Και τι έλεγε Μαριώ μου ο διάκος στον παπά
Νάκο μου, άκου ν' ακούσεις και τσιλιάρισε να δεις
Χασίσι ήπιε κι ο Θεός και έφτιανε την πλάση
και το 'δωσε στον άνθρωπο, ντερβίση μου
κι αυτός να μαστουριάσει

Μαυράκι, προυσαλιώτικο, πέρσικο τουμπεκάκι
κι από καρύδια οι φωτιές, αλάνι μου
ο ναργιλές να κάψει

Σαν μαστουριάσω, μάγκες μου, μου φεύγουν οι σκοτούρες
και οι πενιές του λουλαδιού, αλάνι μου
γλυκαίνουν τις μαστούρες


Δεν μπορει...κατι θα ηπιαν οι θεοι...και το παρακρατος καλα κρατει ακομα..

η τουριστικη περιοδος εχει αρχισει κουτσα στραβα...και ακομα μικρες ομαδες μειοψηφικες κλεινουν δρομους ..λιμανια...και οι τυχοδιωκτες της υποκρισιας περνουν τις εικονες που θελουν...

οι τουριστες στην Ελλαδα θα ερθουν για διακοπες και οχι για προβληματα...

δεν εχει μεγαλες διαδηλωσεις τι να το κανεις....το ιδιο ειναι...

η Ελλαδαδεν θα παει στην αναρχια με τιποτα...η μηδενικη ανοχη ..εχει αρχισει...
πολιτικη σταθεροτητα υπαρχει 3 κομματα στηριζουν την κυβερνηση,,

ε οχι και οι ροζε να λενε η Αθηνα ειναι δικια μας...και ο Παρθενωνας...ελεος και αιδως

η Κυπρος εδειξε τον δρομο...διαχωρισμος Κρατους εκκλησιας τωρα...να παρει τελος το ξεπλυμα μαυρου χρηματος...εως εδω...


οσο για την Τουρκια δεν πρεπει να παει στην αναρχια με τιποτα...
πιθανον...η...μαλον σιγουρα ο Ερντογαν θα παραιτηθει αυριο...θελει δεν θελει ο επομενος Πρωθυπουργος στην Τουρκια θα ειναι μετριοπαθης..εχει στο κομμα του μετριοπαθεις ..
μερικα απο αυτα που λεει περι προεδρικης Δημοκρατιας εχει δικιο...

και το 10% στην βουλη...και οχι στις ακραιες ομαδες...ειναι ομως φανατικος ισλαμιστης και εκει τα χανει ολα...πολυ φοβαμαι οτι θα εχει την τυχη του Σανταμ...η ...του Κανταφι

ελπιζω να παραιτηθει αυριο δεν εχει αλλη επιλογη...

οχι στην αναρχια ..οχι στην ασυδοσια..ναι στηνΔημοκρατια που δεν υπαρχουν 


αδιεξοδα..ουτε βια και φασισμο.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου