Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Αρχή-Αριστοτελης

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Αρχή λέγεται 1ον) η έναρξις αυτού του πράγματος· π. χ. η αρχή ενός λόγου· 2ον) η έναρξις των πραγμάτων ως προς ημάς, ήτοι όθεν πρέπει να αρχίσωμεν εν πράγμα, διά να το μάθωμεν ή να το κάμωμεν καλώς· 3ον) η πρώτη ύλη ή το ποιητικόν αίτιόν τινος· π. χ. τα θεμέλια είναι αίτια της οικίας, η ύβρις της μάχης. 4ον) η απόφασις ήτις παράγει μεταβολήν, όθεν και αι πολιτικαί εξουσίαι λέγονται αρχαί· 5ον) αι υποθέσεις ή οι λόγοι με τους οποίους αποδεικνύομέν τι.
Αίτιον. Τας αυτάς σημασίας, τας οποίας έχει η αρχή, έχει και το αίτιον, διότι πάντα τα αίτια είναι αρχαί. Πάσαι αι αρχαί είναι το πρώτον εκ του οποίου υπάρχει εν πράγμα, ή γίνεται, ή γνωρίζεται. Και άλλαι μεν είναι εντός, άλλαι δε εκτός των πραγμάτων. Είναι δε τέσσαρα τα αίτια : 1ον) η ύλη πράγματός τινος· λ. χ. ο χαλκός είναι ύλη του ανδριάντος· 2ον) το είδος και το πρότυπον αυτού, δηλ. η έννοια και η ουσία του πράγματος λ. χ. του ανδριάντος· 3ον) η αρχή της κινήσεως και της μεταβολής· λ.χ. ο ανδριαντοποιός· και 4ον) ο σκοπός και τα μέσα της εκτελέσεως του· π.χ. η υγίεια είναι ο σκοπός του περιπάτου και μέσα είναι τα φάρμακα και η κάθαρσις κλπ. Τα τέσσαρα λοιπόν αίτια είναι το υλικόν, το ειδικόν, το ποιητικόν και το τελικόν (ου ένεκεν).
Διαχειριστης : Η αρχη και το αιτιον και η ουσια του πραγματος
ποιο ειναι το αιτιον για εκλογες η εκλογη νεας κυβερνησης και οταν οι εκλογες ειναι προωρες ο λογος το αιτιον ειναι οτι η κυβερνηση εχασε την πλειοψηφια 
αν πουμε οτι η αρχη της δημοκρατιας ειναι οι εκλογες καλως αλλα οι συνεχομενες εκλογες ειναι εξοδα πολλα για την Ελλαδα που ειναι σε οικονομικη κριση 
σε ευνομουμενα Κρατη δεν εχει συνεχομενες εκλογες οπως στις ΗΠΑ και Γαλλια Ρωσια 

το καλον θα ηταν μια κυβερνηση εθνικης ενοτητας
θα μπορουσα να γραψω πολλα για το μη αναγκαιον των εκλογων αλλα δεν θα ειχε αποτελεσμα
μακαρι στις επομενες εκλογες τα κομματα που εχουν ευρωπαικο προσανατολισμο να εχουν πλειοψηφια για το καλο της Ελλαδας 
και να μην πανε τα πραγματα στα ακρα και σε  πολιτικη πολωση
ομονοια ενοτητα ομοψυχια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου