Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

ΕΛΕΝΗ: Ο αιθέρας! Οι θεοί το ομοίωμά μου από αιθέρα το έκαναν!




ΕΛΕΝΗ: Δεν πήγα εγώ στην Τροία. Το είδωλό μου ήταν.
ΜΕΝΕΛΑΟΣ: Ποιος κάνει ζωντανά ομοιώματα;
ΕΛΕΝΗ: Ο αιθέρας! Οι θεοί το ομοίωμά μου από αιθέρα το έκαναν!
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ (Ελένη)

Διαχειριστης : Το θεμα μας ο Αιθερας που εχει σχεση μετα μυστηρια 

Ελευσινια και Καβειρια μυστηρια

σχεδον ολοι οι Ηρωες του Τρωικου επους ηταν Καβειριοι Μυστες

Οδυσσεας Αχιλλεας Αγαμεμνων 

επισης η ωραια Ελενη ηταν και εδω το μυστηριο 

ο Μενελαος στην Τροια βρηκε το ειδωλον το ομοιωμα της Ελενης 

αργοτερα την βρηκε στην Αιγυπτο 

στα μυστηρια δεν εχω γνωσεις μεγαλες αν και τα εχω μελετησει μεχρι ενος σημειου

αλλα και να γνωριζα δεν θα το ελεγα 

ο Αριστοτελης το εχει πει μεχρι ενος σημειου 

δεν μιλαμε για μαγεια ουτε για κολπα 

μονο οι μυστες γνωριζουν και δινουν ορκο 

τωρα στο θεμα της Ελενης ηταν μυστης και η ιδια γνωριζε πολλα 

την μεταμορφωση την εκανε η ιδια ο Μενελαος για να καταλαβει εγινε και ο ιδιος 

μυστης  

ο αιθερας ειναι το περιβλημα του Ανθρωπου που εχει και ηλεκτρικη ενεργεια οσο ζει 

ο Ανθρωπος ακομη και τα ζωα εχουν 

το οτι υπαρχει ολοι-ες το γνωριζουν η οι περισσοτεροι 

και με το τσιγαρο μπορει καποιος να κανει δοκιμη με σπιρτο με μαλι με κεχριμπαρι 

και αλλους τροπους 

στην περιπτωση της Ελενης ξεγελασε τους παντες με το ειδωλο της 

στην Αιγυπτο εγιναν τα αποκαλυπτηρια 

δεν θα σας πω πως 

στην Αρχαιοτητα ειχαν γνωσεις ποιο πολλες απο σημερα ποιο προχωρημενες 

και υπολογιστες ειχαν  και ασυρματη επικοινωνια και πτητικες γνωσεις 

στη Αργοναυτικη εκστρατεια το πλοιο  Αργω ηταν και αεροπλανο και υποβρυχιο 

δεν θα πω αλλα 

οσο για την Ελενη ηταν το θειον καλλος ολων των εποχων 

ας μην ξεχναμε την παλινωδιαν του Στησιχορου 

ο οποιος εγραψε εναν υμνο για την ωραια Ελενη 

για το σωστο  2 υμνους

ερρωσθε και ευδαιμονειτε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου