Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Στην αναμπουμπουλα ο λυκος χαιρεται





Στην..αναμπουμπουλα..ο λυκος χαιρεται...

ετσι...ειναι..μικρες ομαδες...μειοψηφικες..του...0.5%..και ...2%..ειναι στην βουλη...
μισθοφορικες ομαδες..τραμπουκων...και ροζε...με πολλα ψυχολογικα προβληματα...αλλα και εξαρτημενα ατομα...διασυρουν την Βουλη των Ελληνων..και διασυρουν διεθνως την Ελλαδα...

ομαδες που εκτελουν εργαλαβικα...τα σχεδια που εχουν οι τυχοδιωκτες...εκβιαστες...
τυχοδιωκτες...ειναι...οι καλογεροι του σκοταδισμου..και το οργανωμενο εγκλημα...
..θα ελεγα...οτι ειναι...εγκληματικες ομαδες...που δεν θελουν την Δημοκρατια...και κακως ειναι στην Βουλη...

στην   Δηκοκρατια ολοι ειναι χρησιμοι...οχι ομως..και για αυτους που δεν την θελουν..

συντομα εκ των πραγματων...θα τεθουν εκτος νομου...οι ομαδες...χωρις να γινουν νεες εκλογες...

δεν πεφτει η Κυβερνηση...με τιποτα....

ουτε θα χαθει ...η τουριστικη περιοδος...του καλοκαιριου...

η δημαγωγια..ο λαικισμος...δεν θα περασει...

..η μηδενικη ανοχη...στις παρανομιες...εχει...ηδη αρχισει...και θα ενταθει...


πιστευω....οτι τα καταναγκαστικα εργα...


δια νομου...θα εφαρμοσθουν...μονο ..ετσι θα επανελθει...η νομιμοτητα

η σωτηρια ..η βοηθεια...στην Ελλαδα...ειναι μεχρι τον σεπτεμβριο του 2013...

δεν πρεπει να χαθει η ευκαιρια....και δεν θα χαθει...επειδη το θελουν...οι      

μειοψηφικες...ομαδες......του μαυρου και  κοκκινου φασισμου...

η Δημοκρατια...Ελλευθερια...


κερδισαν...2013... 



Είναι δώδεκα η ώρα , είναι η ώρα των τρελών
κάπου θα σε συναντήσω , κάπου θα σε βρω
στα κελια τους οι ανθρωποι , ύπνο κάνουν ελαφρο
είναι ελεύθεροι οι δρόμοι για κυνηγητό
είναι δώδεκα η ώρα , είναι η ώρα των τρελών
βράχνο γέλιο αν ακούσεις , κλείσε το ρολό

λύκε , λύκε μου, καλέ μου
λύκε , λύκε μου είσαι εδώ
βγαίνω από τη φωλιά μου και σε κυνηγώ
λύκε , λύκε μου ,καλέ μου
λύκε , λύκε μου είσαι εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου