Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Το παπάκι - Χαρούλα Αλεξίου & Νικόλας Άσιμος




Έχω ένα παπάκι να μου κάνει πα
να μου κάνει πα, πα, πα
Και ένα κουνελάκι που όλο μου κουνάει
που όλο μου κουνάει τ' αφτιά

Και δε μου καίγεται καρφί
αν εσύ περνάς και δε μου ξαναμιλάς

Ίσως να ξανάρθεις όταν θα έχω πια
όταν, θα έχω πια χαθεί
κι ή θα μ' έχουν θάψει ή θα έχω μα-
ή θα έχω μαραθεί

Και ας μη σου καίγεται καρφί
Και ας συνήθισες και ας συνήθισες και εσύ.


Το παπαδαριο...και οι καλογεροι....καλον ειναι να διδακουν την διδακαλια του δακαλου...και ας αφησουν την  υποκρισια και τις πολιτικολογιες......
ο  διαχωρισμος κρατους εκκλησιας...εχει  αρχισει...
στην Αμερικη...τα μαγαζια..δουλευουν..ολο το 24ωρο...και  τις Κυριακες...
το  ποταμι δεν γυριζει πισω...
ο σκοταδισμος και η υποκρισια....μετα ..1700   παιρνει..τελος...
οιεποχες αλλαζουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου