Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Περί Σοφίας



Επικουρος 

Περί Σοφίας
Τη σοφία δεν γίνεται να τη μεταδώσουμε παντού για το λόγο ότι δεν είναι όλοι σε θέση να τη δεχθούν. Αν υποθέσουμε ότι είναι δυνατόν, τότε αληθινά ο τρόπος ζωής των Θεών θα περάσει στους ανθρώπους.
ΤΗΝ ΣΟΦΙΑΝ ΟΥ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΚΟΙΜΙΟΥΜΕΝ, ΕΚΕΙ ΠΑΝΤΕΣ ΜΗ ΔΥΝΑΤΑΙ. ΔΥΝΑΤΗΝ ΔΕ ΑΥΤΗΝ ΑΝ ΥΠΟΘΩΜΕΘΑ, ΄ΤΟΤΕ ΩΣ ΑΛΗΘΩΣ Ο ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΒΙΟΣ ΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΤΑΒΗΣΕΤΑΙ. (Διογένης Οινοανδέας – Μεγάλη επιγραφή)

Διαχειριστης : Ο Επικουρος μετα τον Πλατωνα ειναι ο καλυτερος εταραξε τα νερα και στην εποχη του και μετα επικριθηκε απο αρκετους ειδικα απο τους Πλατωνικους και τους μυστες Ελευσινιων μυστηριων ο Επικουρος ηταν μυστης Καβειριων στην φιλοσοφια η λεξη βια δεν υπαρχει στους καβειριους που ηταν αυστηροι αν καποιος μυστης ηταν παραβατης η τιμωρια του ειναι αυστηρη θανατος 

αλλα ας παμε στο θεμα μας περι Σοφιας δεν ειμαι ο ποιο ειδικος θα προσπαθησω 
το αιωνιο προβλημα δεν ειναι ολοι σε να την δεκτουν 

ο Πλατωνας εχει πει οτι οταν οι φιλοσοφοι κυβερνησουν τοτε θα επικρατησει η ειρηνη ο ιδιος προσπαθησε στην Σικελια δεν τα καταφερε
ο Επικουρος μιλαει για τους Θεους πολυθεισμος 

δεν νομιζω οτι θελει αλλη αναλυση 

θα ηθελα να πω οτι και στα καβειρια χριστιανισμος και ισλαμισμος δεν ειναι αποδεκτοι και οι δυο εχουν βια δια πυρος και σιδηρου
αρκετοι απο τους Ελληνες εχουν παραπλανηθει και αυτους τους λεμε Νεοελληνες 

σημερα στην Ελλαδα υπαρχει Παιδεια 

ας αρχισει επιτελους ο διαχωρισμος Κρατους εκκλησιας οπως σε ολην την Ευρωπη
και να παρει τελος το μαθημα των θρησκευτικων 

ερρωσθε και ευδαιμονειτε  

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

Προφυλακιστέοι οι πέντε εθνικιστές της Καλαμάτας - κοινωνία - Το Βήμα Online

Προφυλακιστέοι οι πέντε εθνικιστές της Καλαμάτας - κοινωνία - Το Βήμα Online



Διαχειριστης―Απο οτι δειχνουν τα πραγματα οι εθνικιστες ειναι προβοκατορες απο δολον και τα ριχνουν σε αλλους υπαρχει και σχεση με περιθωριακους που εκτελουν καποιες φορες μισθοφορικα καποιες τρομοκρατκες ενεργειες φυσικα δεν εχουνν σχεση με την Πατρωα φιλοσοφια που δεν υπαρχει η λεξη βια 

πατριδοκαπηλια θρησκευτικος φανατισμος μια αρρωστημενη θεοκρατια   κατι ετοιμαζαν για την 28η δεν τα δεν τα καταφεραν

το κακο ειναι οτι οι αρχαιολατρες δεν ειναι οργανωμενοι στην ουσια δεν υπαρχει ουτε καν συλλογος σωματειο 

πραγμα το οποιον θα γινει συντομα χωρις ακραιους και θρησκευτικο φανατισμο

Φιλοσοφια και θρησκεια ειναι αντιπερες οχθες διαχρονικα

δεν μπορει ψευτικες δοξασιες να υπαρχουν 

εφοσον υπαρχει το σωμα η υλη και το πνευμα δεν μπορει να αγγνοησουμε την ψυχη το πνευμα 

ναι μεν μεν σεβασμο στους θεους αλλα οχι υπερβολες 

υπαρχει πολυθεισμοςκαι οχι μονοθεισμος υπαρχει η θεογονια κιαι οχι η θεολογια

   στα· Καβειρια μυστηρια εδιναν Ορκο στους υπερτατους Θεους 

ολων των εθνοτητων

φυσικα θρησκειες που εχουν βια οπως ο χριστιανισμος και ισλαμισμος δεν ειναι αποδεκτες

διοτι ειναι υπερ της βιας δια πυρος και σιδηρου ειναι μορφωματα απο αγραμματους ανθρωπους 

που εχουν σαν βαση ψευτικες δοξασιες 

εφεραν τον μεσαιωνα και τωρα προσπασθουν ακομα να τον επαναφερουν 

η μεση ανατολη ζει ακομα και σημερα εναν μεσαιωνα 

ελπιζω συντομα να παρει τελος

σε κανεναν δεν αρεσει ο σκοταδισμος 

σε εναν πολεμο συμφεροντων στην μεση ανατολη θελουν να τον μετατρτεψουν σε θρησκευτικο 

και να τον μεταφερουν στην Ευρωπη και αναμεσα ειναι η Ελλαδα   που θα πληρωσει το μαρμαρο ακριβα προς το παρον το πληρωνει η Τουρκια ακριβα που προσπαθει να γινει κοσμικο κρατος και οι φανατικοι ισλαμιστες δεν θελουν 

στην Ελλαδα το ιδιο η αρρωστηυμενη θεοκρατια των αγαμων καλογερων του ου μοιχευσουν μια μειοψηφια των 5.000 καλογερων δηλαδη του 0,5%  που διαθετει μεγαλη κινητη και ακινητη περιουσια 



διαχωρισμο Κρατους εκκλησιας οπως ειναι σε ολην την Ευρωπη 

η Ελλαδα παει στο Μελλον 

και οχι στον μεσαιωνα στον σκοταδισμο 

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

Τι βρέθηκε στο κρησφύγετο της «Ομάδας Ε» στην Καλαμάτα - Ειδήσεις - Ελλάδα - in.gr

Τι βρέθηκε στο κρησφύγετο της «Ομάδας Ε» στην Καλαμάτα - Ειδήσεις - Ελλάδα - in.gr



Διαχειριστης : Καμια σχεση δεν εχουν με την Πατρωα Φιλοσοφια και Πολυθεισμο



στην Φιλοσοφια δεν υπαρχει η λεξη βια οπως η χλευη αυτοι ανηκουν στην εγκληματικη οργανωση συμμορια την χρυση αυγη αυτο το μορφωμα της εκκλησιας ειναι ενα εγκληματικο σχεδιο απο τυχοδιωκτες και την εκκλησια για να διασυρουν την Πατρωα Φιλοσοφια θρησκεια

πολυ συντομα θα τους γινει και μηνυση για συκοφαντια 

η προσπαθεια της εκκλησιας να συκοφαντει δεν θα περασει με τιποτα



οι αρχαιολατρες δειχνουν σεβασμο στους Νομους και το Συνταγμα της Ελληνικης Δημοκρατιας 

ερρωσθε και ευδαιμονειτε




Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Mamma Mia in Ancient Greek (Μα Τον Δια)







ΜΑ ΤΟΝ ΔΙΑ

Πολυν ηπατημαι υπο σου χρονο

υπο σου χρονον εγνων τοινυν χρηναι τοινυν 

χρηναι παντα δει παυεσθαι

αρα ποτε μην μαθησομαι;

ουκ οιδ οπου αλλ αυτικ αφρων γιγνομαι

επει υποτρεχει χρω πυρ 

ως σ ιδω τρομος δ αγρει με πασαν ορων 

αυτε παντα λανθανομαι

οιμοι μα τον Δια αρχεται αυθις αιαι 
πως μεν σου απεχω 

αιαι φαινομαι σε ποθων

διχθα δε δαιεται μοι εσμεν γαρ ητορ

χωρις τι,τι δητα δε μεθυκα μοι μα τον Δια

η μεν οιδα νυν 

αιαι ουποτε σ αν μεθειην 

και μην πραγματι τους εποιεις ωργισμαιοιον πολλακις δη ειπον 

¨τελος εχει¨

συ δ εκβαινων και θυρας κλειων  αυταρ οισθα μαλα 

δην ουκ απεσεσθαι

ου γαρ τ αλκιμα γ ειμι ως σ ιδω , τρομος δ αγρει με πασαν ορων 

αυτε παντα λανθανομαι 

οιμοι μα τον Δια αρχεται αθις 

αιαι πως μεν σου απεχω 

αιαι φαινομαι σε ποθω 

διχθα δε δαιεται μοι  ητορ εσμεν γαρ χωρις 

τι,τι

δητα σε μεθηκα μοι μα τον Δια καιπερ προσειπων  χαιρε νυν εσμεν  γε λειπε 

μα τον Δια ,πιζομεν παιδιαν 

χαιρε ουκ ες αιεν χρονον αιαι φαινομαι σε ποθων 


μα τον Δια η μεν οιδα νυν 


Διαχειριστης : πολυ συντομα στο επομενο θα θα υπαρχει σε ελευθερη μεταφραση στα νεοελληνικα 


αν και ειναι κατι σαν κωμωδια 

δεν ειναι ετσι κατι αλλο ειναι στο επομενο θα σας πω 

εχει πολλα μηνυματα 

παντως αυτος που το εγραψε και εκανε αυτο το υπεροχο βιντεο 

εχει γνωσεις των Αρχαιοελληνικων 

ο χρονος που επελεξαν να το δημοσιευσουν στην Ελλαδα 

ειναι καπως περιεργος 


στην Πατρωα Φιλοσοφια Θρησκεια 

εκαναν πολυ καλο 


 Φιλοσοφια  και θρησκεια ειναι οι αντιπερες οχθες


δεν φασκω και αντιφασκω 

στην αρχαιοτητα υπηρχε μια διαφορα αλλο Ελευσινια μυστηρια και Καβειρια και αλλο ηταν 

οι Ναοι και οι ιερεις θελω να πω οι απλοι ναοι

υπηρχε μεγαλη διαφορα  

ερρωσθε και ευδαιμονειτε 

  





Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Τον βίο οι νόμους διατάξαντες και νόμιμα και το βασιλεύεσθαι και άρχεσθαι



Μαθητηες Επικουρου
(Προς Κωλώτην Πλουτάρχου )
“Τον βίο οι νόμους διατάξαντες και νόμιμα και το βασιλεύεσθαι και άρχεσθαι καταστήσανες εις πολλήν ασφάλειαν και ησυχίαν έθεντο και θορύβων απήλλαξαν. Ει δη τις ταύτα αναιρήσει, θηρίον βίον βιωσόμεθα και προστυχών τον εντυχόντα μονονού κατέδεται”.
Αυτοί που διέταξαν τους νόμους και τα έθιμα και κατέστησαν το να βασιλεύονται και να άρχονται, τον βίο με πολλή ασφάλεια και ηρεμία έθεσαν και τον απήλλαξαν από την ταραχή. Εάν κάποιος αναιρέσει αυτά, θα ζούμε βίο σαν τα θηρία και ο ένας θα καταβροχθίζει τον άλλον.

Διαχειριστης : Δεν ειμαι και ο ποιο καταλληλος για να γραψω αλλα θα προσπαθησω

διαχρονικα τα μηνυματα της φιλοσοφιας 

οι νομοι και το συνταγμα ειναι για ολους το ιδιο 
εαν καποιοι τα αναιρεσουν
τοτε θα ζουμε βια σαν τα θηρια και ο ενας θα καταβροχθιζει τον αλλο 

εαν παμε στην εποχη μας η Ελλαδα εχει και νομους και Συνταγμα 
αν και πρεπει να γινει αναθεωρηση του Συνταγματος και να παμε στην Προεδρικη Δημοκρατια και διαχωρισμο Κρατους εκκλησιας οπως σε ολην την Ευρωπη 
και νομιμοτητα στα ναρκωτικα
το κακο ειναι οτι υπαρχει πολιτικη παρακμη που θελουν τυχοδιωκτες της παραοικονομιας και ηυ αρρωστημενη θεοκρατια για ευνοητους λογους 
δεν νομιζω οτι θα παμε στα ακρα 
ειδα στην Βουλη τα δυο ακρα του φασισμου του μαυρου και του κοκκινου 
να θελουν συγκρουση απαραδεκτα πραγματα στην Βουλη 
θα ηθελα να πω οτι τα μετρα του μνημονιου πρεπει να εφαρμοστουν ισοδυναμα σε ολους 
μονοετσι απο το παρακρατος θα παμε στο Κρατος 
αυτο που ηθελε ο Καποδιστριας 
και ακομα μια απο τα ιδια 
νομιζω οτι δεν παει αλλο η Ελλαδα πρεπει να φτιαξει Κρατος αμεσα 

οχι στην ακρατον και ανομον ελευθερια

ερρωσθε και ευδαιμονειτε

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Η ηδονή είναι ο τελικός σκοπός της ζωής,



Επιστολή Επίκουρου προς Μενοικέα ή "Περί βίου

Γιατί έχουμε διαγνώσει ότι η ηδονή είναι το πρωταρχικό και σύμφυτο αγαθό μέσα μας, και ότι με αυτήν ως αφετηρία διαλέγουμε τι θα πράξουμε και τι θα αποφύγουμε, και ότι σε αυτήν καταλήγουμε πάλι, όταν αποτιμάμε κάθε αγαθό με γνώμονα αυτό που αισθανόμαστε. Και ακριβώς επειδή η ηδονή είναι το πρωταρχικό και σύμφυτο αγαθό μέσα μας, δεν επιλέγουμε κάθε ηδονή, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπου προσπερνάμε πολλές ηδονές, όταν εξαιτίας τους προκύπτουν για μας μεγαλύτερες ενοχλήσεις. Και υπάρχουν πόνοι που τους θεωρούμε προτιμότερους από τις ηδονές, εφόσον η ηδονή που ακολουθεί είναι για μας μεγαλύτερη, όταν για πολύ χρόνο υπομένουμε τους πόνους. Κάθε λοιπόν ηδονή, από μόνη της και από την ίδια της την φύση είναι κάτι καλό, εντούτοις δεν επιλέγουμε κάθε ηδονή, καθ’ όμοιο τρόπο, κάθε πόνος είναι κάτι κακό, και παρόλα αυτά [130] κάθε πόνος δεν πρέπει πάντοτε ν'αποφεύγεται. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να εξετάζουμε και να υπολογίζουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, πριν να κρίνουμε την αξία κάθε ηδονής και κάθε πόνου, γιατί χρησιμοποιούμε, σε ορισμένες περιπτώσεις, το αγαθό ως κακό, και το κακό, με τη σειρά του, ως αγαθό. Και θεωρούμε την αυτάρκεια μεγάλο αγαθό, όχι για να χρησιμοποιούμε τα λίγα, αλλά για να αρκούμαστε στα λίγα όταν δεν έχουμε τα πολλά, έχοντας την πεποίθηση ότι απολαμβάνουν πολύ ευχάριστα την πολυτέλεια αυτοί που την χρειάζονται λιγότερο, και ότι κάθε τι που είναι φυσικό αποκτιέται εύκολα, ενώ κάθε τι που είναι μάταιο αποκτιέται δύσκολα, και οι λιτές τροφές προσφέρουν ίση ηδονή με τα πολυτελή γεύματα, όταν [131] εξαλείφουν τελείως όλο τον πόνο που προέρχεται από την έλλειψη, και το ψωμί και το νερό προκαλούν την πιο δυνατή ηδονή σ’ αυτόν που τα γεύεται αφού έχει νοιώσει την ανάγκη τους. Το να συνηθίζει λοιπόν κανείς στην απλή διατροφή και όχι στην πολυτελή διατροφή, και εξασφαλίζει την υγεία και κάνει τον άνθρωπο ακούραστο στις αναγκαίες ενασχολήσεις της ζωής του και μας κάνει να νοιώθουμε πιο ευχάριστα όταν, κατά διαστήματα, πηγαίνουμε σε πολυτελή γεύματα, και μας προετοιμάζει να μην φοβόμαστε τις εναλλαγές της τύχης. Όταν λοιπόν λέμε ότι η ηδονή είναι ο τελικός σκοπός της ζωής, δεν εννοούμε τις ηδονές των ασώτων και αυτές που συνίστανται στην αισθησιακή απόλαυση, όπως νομίζουν μερικοί από άγνοια και επειδή διαφωνούν με εμάς ή είναι κακώς πληροφορημένοι, αλλά εννοούμε να μην πονά το σώμα και να μην ταράσσεται η ψυχή.

Διαχειριστης :Τι να πω για τον Επικουρο και για το ΗΔΕΩΣ ΖΕΙΝ 
ο φιλοσοφος ειναι ξεκαθαρος δεν μιλαει για τους ασωτους και την αισθησιακη απολαυση ουτε για ηθικη μιλαει για την αρετη της φιλοσοφιας
ο Επικουρος ηταν πολυ προχωρημενος για την εποχη του ακομη και σημερα το ιδιο ειναι ακομη και ο Πλουταρχος δεν συμφωνουσε με τις αποψεις του Επικουρου 
ο Πλουταρχος ηταν των Ελευσινιων μυστηριων και ο Επικουρος μυστης καβειριων μυστηριων και εδω ειναι η διαφορα
ο Επικουρος ειχε φτιαξει μια σχολη ακαδημια την οποιαν ελεγαν κηπο 
σε αυτην ηταν δεκτοι ολοι-ες ελευθεροι και δουλοι εταιρες κ.λ.π 
ακομα και και απο αλλα εθνη βαρβαρικα 

ηταν μια πρωτοπορια ακομη και για την εποχη μας 
φυσικα ολοι-ες επρεπε να γνωριζουν μαθηματικα επηρεασε πολυ την εποχη του ακομη και σημερα

δεν εχω να πω τιποτε αλλο στον μεσαιωνα οι καλογεροι εκαψαν πολλα απο τα εργα του  
ΗΔΕΩΣ ΖΗΝ