Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Το υπέρτατο αγαθό είναι η ηδονή.



ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ

Το υπέρτατο αγαθό είναι η ηδονή.
Ηθική της ηδονής.
1ο Η πρώτη και σύμφυτη τάση όλων των όντων είναι η επιδίωξη της ηδονής: η ηδονή είναι λοιπόν ο φυσικός τελικός σκοπός των όντων.
2ο Είναι ορθολογική η επιδίωξη της ηδονής και δεν μπορούμε να εννοήσουμε κάποιον άλλον σκοπό επιθυμητό γι αυτόν τον ίδιο.
 Οι αρετές έχουν σκοπό τους την ηδονή.
Αρετή πρώτη: Η φρόνηση.
Όπως η ιατρική και όλες οι άλλες τέχνες, η τέχνη του ζην ή η φρόνηση έχει μοναδικό σκοπό να προσφέρει στον άνθρωπο την ευχαρίστηση.
Στο βαθμό που η άγνοια είναι αιτία ταραχής και πόνου, η φρόνηση μετριάζει τα πάθη και τα κάνει να υπηρετούν τις μεγαλύτερες ηδονές: Αυτή είναι η χρησιμότητά της.
Διαίρεση των επιθυμιών σε φυσικές και αναγκαίες, φυσικές και μη αναγκαίες , ούτε φυσικές ούτε αναγκαίες.

Κεφάλαιο 14 Οι αρετές έχουν σκοπό τους την ηδονή.
Αρετή δεύτερη: Η εγκράτεια.
Η εγκράτεια, θεμελιώδης αρετή στην επικούρεια φιλοσοφία, δεν είναι εχθρός της ηδονής. Την μετριάζει κάποτε, με σκοπό να την αυξήσει.
 Οι αρετές έχουν σκοπό τους την ηδονή.
Αρετή τρίτη: Η ανδρεία.
Η ανδρεία δεν μπορεί να έχει αιτία αυτήν την ίδια: συνίσταται στο να μην αφήνει να ταράσσεται η εσωτερική ευχαρίστηση από καμία ανησυχία και κανένα φόβο.

Κεφάλαιο 16 Οι αρετές έχουν σκοπό τους την ηδονή.
Αρετή τέταρτη: Η δικαιοσύνη.
Οι δίκαιοι είναι δίκαιοι από συμφέρον: 1ο γιατί δεν θέλουν να τιμωρηθούν από την κοινωνία. 2ο γιατί θέλουν να αποκτήσουν σεβασμό και τιμές.
Ταραχή του ανθρώπου που είναι άδικος.
Ένωση όλων των αρετών στην ηδονή, στον υπέρτατο σκοπό.
Ηδονές της ψυχής και του σώματος.
Οι ηδονές της ψυχής προέρχονται από αυτές του σώματος.
Αλλά είναι μεγαλύτερες και πρέπει να τις επιδιώκουμε κατά προτίμηση.
Οι σωματικές ηδονές περιορίζονται στο παρόν. Οι ψυχικές καλύπτουν το παρελθόν και το μέλλον.
Ο άμυαλος με ψυχικούς πόνους, δεν μπορεί παρά να είναι δυστυχής. Ο συνετός με ψυχικές ηδονές, δεν μπορεί παρά να είναι ευτυχισμένος.

Διαχειριστης : Στην εποχη του ο Επικουρος ηταν σεβαστος απο ολους 
ειχε μεγαλη σχεση με τους Πυθαγορειους 
στην Σχολη του ηταν δεκτοι ολοι-ες ανδρες γυναικες δουλοι αλλα και βαρβαροι
θεμα να παρεξηγηθουν αυτα που ελεγε δεν υπηρξε ελεγε για την ηδονη της αρετης της φιλοσοφιας και οχι του σωματος

στον μεσαιωνα ο χριστιανισμος πολλα βιβλια του τα εκαψε 

αλλα απο αυτον αρχισε ο Διαφωτισμος στην Ευρωπη 
αρκετοι πετυχημενοι πολιτικοι ειναι επικουρειοι

δεν θα σχολιασω αυτα που ειναι παραπανω ειναι απλα και κατανοητα 

απλα θα πω οτι ο Επικουρος δεν ηταν τυχαιος ηταν μυστης Καβειριων μυστηριων 
αριστος γνωστης των μαθηματικων αστρονομιας και της φυσικης 
ειχε διαβασει Δημοκριτο και πανω στις αρχες του Δημοκριτου διδασκε 
ελεγε το υπερτατο αγαθο ειναι η ηδονη 

μονο οι παπαδες αγαμοι και μη μπορει να τον παρεξηγησουν στην εποχη μας 
οσοι εχουν παιδεια και γνωσεις τον κατανοουν απολυτως 

ο Επικουρος μιλαει για την ηδονη της αρετης και οχι της ηθικης 

στην ουσια καταδικαζε τις προληψεις και της δεισιδαιμονιες της εποχης του αλλα και για το μελλον 
σαν φιλοσοφος ηταν και και μαντης και εδωσε και χρησμους
το ποιο γνωστο ειναι 
      ΤΟ ΗΔΕΩΣ ΖΕΙΝ 

να ζουμε με την ηδονη της φιλοσοφιας 
που ειναι η αρχη των παντων
ερρωσθε και ευδαιμονειτε

Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Η Μηχανή του Χρόνου - Κοτζαμπάσηδες Μύθοι και Πραγματικότητα

                       









Διαχειριστης : Κοτζαμπασηδες τα καταλοιπα της τουρκοκρατιας οι οποιοι κατεστρεψαν την Ελλαδα το πρωτο  θυμα ο Καποδιστριας αργοτερα και ο Βενιζελος 


αυτοι δεν ειναι πατριωτες προδοτες ειναι εχθροι του Εθνους 

οσοι -ες  δουν το βιντεο θα δουν και θα καταλαβουν πολλα 


θα παω στην εποχη μας στο ιδιο εργο θεατες 

παλι οι κοτζαμπασηδες στο προσκηνιο με το θεμα των δανειων θελουν να φανε και να καταστρεψουν την Ελλαδα εντελως 


ειναι στην τελικη λυση να μην μπορεσουν οι Ελληνες να σηκωσουν κεφαλη 


να παραμεινουν οι παπαδες της αρρωστημενης θεοκρατιας να κοροιδευουν τους Ελληνες 


να εχουμε ενα παρασιτικο κρατος και κλεφτες τους κοτζαμπασηδες 


εγινε μια συμπαιγνια να βγει μια ομαδα απο διεφθαρμενα προσωπα με φλωρους με κωμικους 

με παρακρατικους κομματαρχες συνδικαλιστες 

για να ξεφτιλισουν την Ελλαδα 

κανεναν δεν μπορουν να κοροιδεψουν ουτε την Ευρωπη ουτε τους Ελληνες 


και η ομαδα των παρακρατικων η δηθεν Κυβερνηση θα τραπει σε ατακτον φυγη με πανικο

ουτε δανειο θα παρουν ουτε ενα ευρω θα παρουν απλως τους συντηρει το Κρατος για λιγο 

μπορει και τωρα να εχουν τραπει σε ατακτον φυγη 

ουτε οι κοτζαμπασηδες οι παλαιοκομματικοι θα γλυτωσουν 

το παρακρατος οι κοτζαμπασηδες εχουν τελειωσει οριστικα 


τωρα ποιοι θα αναλαβουν ανωτατοι δικαστικοι και οικονομολογοι καποιοι γνωστοι καποιοι οχι 


η Ελλαδα παει στο Μελλον και οχι στο φαυλο παρελθον 

ουτε διχονοια ουτε διχασμος 

οσοι διαλεξαν το περιθωριο εκει θα πανε 

η θλιβερη παρενθεση των παρακρατικων με τους κοτζαμπασηδες τελος οπου και να πανε 

δεν γλυτωνουν 


ομονοια ενοτητα ομοψυχια 

οχι στην αδιαφορια με ενα κραξιμο θα φυγουν 

οχι ομως στην βια με κανεναν τροπο 

κανεις μην πεφτει θυμα απατεωνων της εγκληματικης οργανωσης συμμοριας  


   


Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ - ΣΚΑΪ - ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ - 2009 (HQ)







Διαχειριστης : Μεγαλοι Ελληνες ειναι ο τιτλος 


θα ηθελα να προσθεσω οτι στην νεοτερη Ελλαδα μεγαλοι Ελληνες 

ειναι ο Πατερας του Εθνους ο Καποδιστριας 

και μοναδικος Εθναρχης ο Ελευθεριος  Βενιζελος 


εναι ενα αντικειμενικο φιλμ που εχει πολλες αληθειες 

που αλλα δεν δειχνουν

ο ανδρας κανει την γενια και οχι η γενια τον ανδρα


εφερε την Ελλαδα απο την Κρητη εξω απο την πολη 


δεν τον αφησαν να κανει το ονειρο πραγματικοτητα την Μεγαλη Ελλαδα 

ειχε δηλωσει ειμαι Ελληνας ως εκ τουτου δεν δυναμε να ειμαι χριστιανος 

εγιναν 2 αποπειρες δολοφονιας εναντιον του καμια δεν πετυχε

πετυχαν την καταστροφη του 1922 ενα ονειδος των τοτε εθνικιστων  


οι τοτε εθνικιστες με την εκκλησια  η θρησκοληψια οι προληψεις η δεισιδαιμανια 

εφεραν τον διχασμο


ενωμενοι οι Ελληνες μεγαλουργουν


η πλανη η παραπληροφορηση ο φασισμος εφεραν την καταστροφη του 1922 


καποιοι τυχοδιωκτες με την εκκλησια προσπαθουν να κανουν τα ιδια και σημερα 


πιστευω οτι δεν θα τα καταφερουν 

σημερα υπαρχει Παιδεια 

οσοι θελουν νεο διχασμο θα υποστουν τις συνεπειες


οχι σε νεο διχασμο 

διαχωρισμο Κρατους εκκλησιας 


ερρωσθε και ευδαιμονειτε

Τα άδηλα Επικουρος




Επίκουρου, επιστολή προς Ηρόδοτο


Διά την ορθή κατανόηση των φυσικών φαινομένων, πρέπει να εμπιστευόμαστε τις αισθήσεις, άλλο ασφαλές κριτήριο δεν έχουμε. Βασιζόμαστε άρα στις αισθήσεις, στην λογική ερμηνεία αυτών και στα συναισθήματα που απορρέουν από αυτές. Εκτός όμως από τα αισθητά φαινόμενα, υπάρχουν και τα άδηλα, τα ανεπαίσθητα δηλαδή, που δεν μπορούμε να αντιληφθούμε. Για να ερμηνεύσουμε τα άδηλα, ξεκινούμε με τις εξής παραδοχές:

1) Δεν μπορούμε από την ανυπαρξία (το μη ον) να παράγουμε κάτι το υπαρκτό (το ον). Το ον προϋπάρχει πάντα, έστω και σε πρόδρομη μορφή(σπόρος). Κατ’ αναλογία, το ον δεν μπορεί να αφανιστεί και να περιέλθει στην κατάσταση του μη όντος
Όσο για την κίνηση των ουρανίων σωμάτων, καθώς και την έκλειψη, την ανατολή, τη δύση, δεν πρέπει να νομίζουμε ότι ελέγχονται από κάποιον θεό, ο οποίος διαφοροποιεί κάθε φορά τις κινήσεις ανάλογα με τις διαθέσεις του. Διότι κάτι παρόμοιο θα ταίριαζε σε άνθρωπο και μάλιστα κυκλοθυμικό, φοβικό και ανασφαλή και όχι σε ένα άφθαρτο και μακάριο ον, όπως είναι ο θεός. Μπορούμε συνεπώς να δεχτούμε ότι η κινήσεις των πλανητών πραγματοποιούνται με θαυμαστή ακρίβεια, υπό τον έλεγχο ενός συμπαντικού νου, είναι όμως προκαθορισμένες και επαναλαμβανόμενες και δεν μεταβάλλονται ανάλογα με την οργή ή την ευμένεια κάποιου θεού. Χάνουμε τη σοβαρότητα και τη σεμνότητα όταν ισχυριζόμαστε ότι οι πλανητικές κινήσεις εξαρτώνται από μια στιγμιαία οργή ή φόβο ή οποιοδήποτε άλλο ανθρώπινο πάθος. Αντί με την γνώση να εξαλείψουμε τον ανθρώπινο φόβο, με τέτοιες δοξασίες τον υποθάλπουμε, νιώθοντας ότι είμαστε έρμαια κάποιας οργισμένης αντίδρασης θεού, που θα εκφραστεί με διατάραξη της πλανητικής κίνησης. Την συμπαντική ισορροπία τίποτα δεν μπορεί να εκβιάσει ή να ανατρέψει. Και φτάνοντας με τη βοήθεια των φυσικών επιστημών στο συμπέρασμα αυτό, χαρίζουμε στην ψυχή μας μακαριότητα και αταραξία. Διότι εκεί έγκειται ο σκοπός της μελέτης των φυσικών φαινομένων, να απαλλαγούμε από προλήψεις, φόβους και 
δεισιδαιμονίες, που διαταράσσουν την ψυχική μας γαλήνη.

Επομένως, το να αναλύσουμε σε υψηλό βαθμό τις αιτίες της κίνησης των πλανητών, δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, αν δεν γίνουμε κοινωνοί, με τη βαθύτερη έννοια, της συμπαντικής μακαριότητας. Μόνο όταν καταφέρουμε να δούμε τον εαυτό μας σαν ένα απειροελάχιστο τμήμα της θεϊκής συμπαντικής αρμονίας, σαν μέρος του ολικού σεμνώματος, θα λάβει και η δική μας ψυχή το μερίδιο της, από τη μακαριότητα και αφθαρσία του σύμπαντος. Σε αντίθετη περίπτωση, οποιαδήποτε ερμηνεία, είτε απλή, είτε πολύπλοκη, επιπρόσθετο άγχος φέρνει στην ψυχή, παρά γαλήνη.

Διαχειριστης: Τι αναλυση να κανω στα παραπανω αφου τα λεει τοσα απλα ο Φιλοσοφος

κατα αρχην ηθελα να πω οτι ο Επικουρος ηταν μυστης Καβειριων μυστηριων 
γνωριζε πολλα αλλα δεν τα λεει ολα πως αλλωστε αφου ειχε δωσει ορκο 

αλλα ηθελα να πω οτι στην Αρχαιοτητα γνωριζαν πολυ περισσοτερα πραγματα ακομη και απο την εποχη μας 

ο μεσαιωνας εφερε τον κοσμο πολυ πισω χαθηκαν αιωνες γνωσης και μαθησης 

θα ηθελα να σταθω στα αδηλα 
δεν μπορουμε απο την ανυπαρξια να παραγουμε κατι το υπαρκτο 
αυτο ειναι το σημαντικο 

στο τελος λεει για την γαληνη και μακαριοτητα αρμονια 
ολα αυτα επειδη ειμαστε ενα ελαχιστο στο συμπαν που ειναι απεραντο 
να το κατονοησουμε σαν μερος του συμπαντος
 να απαλλαγούμε από προλήψεις, φόβους και δεισιδαιμονίες, που διαταράσσουν την ψυχική μας γαλήνη.

θα ηθελα να πω την μεγαλη σχεση που ειχε ο Φιλοσοφος με τους Πυθαγορειους 

υπηρξε μια διαφορα με τους πλατωνικους σε καποια σημεια 

αλλα να μην ξεχναμε οτι απο την Ακαδημια Πλατωνα βγηκαν σπουδαιοι επιστημονες

η Ακαδημια εκλεισε τελευταια το 530 μχ τοτε αρχισε ο Μεσαιωνας 

δεν εχω να προσθεσω τιποτε αλλο 

ο Επικουρος βοηθησε παρα πολυ στον Διαφωτισμο της Ευρωπης 

στην Ελλαδα εγινε γνωστος τον περασμενο αιωνα 
οχι σε δεισιδαιμονιες και προληψεις

ερρωσθε και ευδαιμονειτε  



Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Η πιο συνηθισμένη συνέπεια της απροσδόκητης κι αιφνιδιαστικής ευημερίας ενός λαού



ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ
«Η πιο συνηθισμένη συνέπεια της απροσδόκητης κι αιφνιδιαστικής ευημερίας ενός λαού είναι να γίνουν οι πολίτες ματαιόδοξοι και αλαζόνες. Αντίθετα, τα καλά που αποκτήθηκαν με τη φρόνηση είναι πιο σίγουρα και διατηρούνται περισσότερο από εκείνα που φέρνει η τύχη. Με λίγα λόγια, οι άνθρωποι είναι πιο ικανοί να αποκρούσουν την κακοδαιμονία, παρά να φυλάξουν την ευημερία τους.»

Διαχειριστης : Η Φιλοσοφια ειναι διαχρονικη και οι αρχες της δεν αλλαζουν

ετυχε να ζησουμε μια ευημερια απο το 1980-1998 
18 ετη 

αλλα το το 1974 ζησαμε την τραγωδια της Κυπρου λογω χουντας των εθνικιστων 

ποιο παλια το 1922 μια εθνικη τραγωδια παλι λογω των εθνικιστων εκεινης της εποχης 

μα κανεναν τροπο δεν πρεπει να ζησουμε τα ιδια 

ζησαμε μια ευημερια λογω τουρισμου 1980-1998 
δεν την φυλαξαμε η ματαιοδοξια και η αλαζονια ολων 
εφερε την οικονομικη καταστροφη 

εγιναν πολλα λαθη στον τουριστικο τομεα χωρις να εχει τις αναλογες υποδομες η Ελλαδα 
εγινε ακριβη κυριως στα ξενοδοχεια αλλα και γενικως 

τους τουριστες τους εβλεπαν και τους βλεπουν ακομα σαν αμερικανακια 

αυτα πρεπει να αλλαξουν 

επιδοτησεις που εδινε η ΕΟΚ για αγροτες πηγαιναν σε μιζες αλλου ουτε το 10% δεν επαιρναν οι αγροτες
εργα υποδομης δεν εγιναν διοτι ολοι τα επαιρναν

τωρα ΕΟΚ και ΔΝΤ  λεει αλλαξτε 

και βγηκε μια ομαδα των εθνικιστων με παραπλανητικο τροπο και εγινε Κυβερνηση 
μια ομαδα του 4% που οσα κερδισε η Ελλαδα σε 5 ετη τα εχασε σε 4 μηνες

πιστευω οτι θα παραιτηθει η μειοψηφικη κυβερνηση -ομαδα 

με τον ενα η αλλο τροπο χωρις βια που θελουν διαφοροι τυχοδιωκτες 

οι ολιγαρχες τα καταλοιπα της χουντας του 1967  ξενοδοχοι εκκλησια χρυσοχοοι 
ταβερνες ταξιτξηδες-ταριφα- πρεπει να πληρωνουν φορους οπως ολοι οι Ελληνες 

η ευημερια θα επανελθει εφοσον αλλαξουμε αλλιως βοηθεια μας 
τωρα προεχει να παραιτηθει η ομαδα των εθνικιστων και μειοψηφικη κυβερνηση 

ομονοια ενοτητα ομοψυχια 

Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Δεν είναι, οι θεοί, όπως τους πιστεύει ο πολύς κόσμος


ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ

Ἐπιστολὴ πρὸς Μενοικέα

 Τα πράγματα, που συνεχώς σου συνιστούσα, να τα πράττεις και να τα στοχάζεσαι ξεχωρίζοντάς τα ως θεμελιώδεις αρχές της ευτυχισμένης ζωής. Πρώτ᾽ απ᾽ όλα, πιστεύοντας ότι ο θεός είναι ον ζωντανό, αθάνατο και ευτυχισμένο, σύμφωνα με την παράσταση του θεού που έχει αποτυπωθεί στον νου των ανθρώπων, να μην αποδίδεις σ᾽ αυτόν τίποτε ξένο προς την αφθαρσία του, τίποτε αταίριαστο στη μακαριότητά του· απεναντίας, να πιστεύεις γι᾽ αυτόν οτιδήποτε είναι ικανό να διαφυλάξει τη μακαριότητά του, τη διαπλεγμένη με αθανασία. Οι θεοί υπάρχουν· πρόδηλη είναι η γνώση γι᾽ αυτούς. Ωστόσο δεν είναι, οι θεοί, όπως τους πιστεύει ο πολύς κόσμος· γιατί δεν υπάρχει λογική συνοχή σε όσα πρεσβεύει ο πολύς κόσμος γι᾽ αυτούς. Και ασεβής δεν είναι όποιος αρνείται τους θεούς των πολλών ανθρώπων αλλά όποιος [124] αποδίδει στους θεούς όσα οι πολλοί πιστεύουν γι᾽ αυτούς. Γιατί δεν είναι στέρεες παραστάσεις όσα οι πολλοί λένε για τους θεούς αλλά εικασίες δίχως αλήθεια -ότι δηλαδή οι μεγαλύτερες συμφορές και τα μεγαλύτερα ωφελήματα προέρχονται από τους θεούς. Γιατί οι άνθρωποι, εξοικειωμένοι πέρα για πέρα με τις δικές τους αρετές, αποδέχονται μόνο τους όμοιούς τους, θεωρώντας ξένο ό,τι δεν είναι τέτοιας υφής.

Ως ύψιστο αγαθό θεωρεί ο Επίκουρος στην Επιστολή προς Μενοικέα την "ηδονή", με την οποία δεν εννοεί όμως τις επιμέρους απολαύσεις, αλλά την κατάσταση της ευδαιμονίας που πηγάζει από την ἀταραξίαν της ψυχής, όταν αυτή έχει απελευθερωθεί από κάθε πόνο και κάθε φόβο: "Όταν λοιπόν υποστηρίζουμε ότι ο τελικός σκοπός είναι η ηδονή, δεν εννοούμε τις ηδονές των ασώτων κι αυτές που συνίστανται στην αισθησιακή απόλαυση, όπως ορισμένοι νομίζουν [...], αλλά εννοούμε το να μην έχει κανείς σωματικό πόνο και ταραχή ψυχική". Για να το επιτύχει αυτό κανείς, πρέπει να αρκείται στις αναγκαίες απολαύσεις, που ικανοποιούνται εύκολα (οι μη αναγκαίες, λέει ο Επίκουρος, δεν αυξάνουν την ηδονή), και να απέχει από τη δραστήρια κοινωνική και πολιτική ζωή (λάθε βιώσας = ζήσε απαρατήρητος).

Διαχειριστης : Δεν ειναι οι γνωσεις τοσο μεγαλες για να σχολιασω τον ΕΠΙΚΟΥΡΟ
αλλα πριν συνεχισω θα ηθελα να πω οτι στον Μεσαιωνα τον αφορισαν 
αν ειναι δυνατον 2000 ετη απο τον θανατον του
επειδη μιλουσε για την ηδονη την αρετη της φιλοσοφιας 

στην σχολη του ειχε ανδρες και γυναικες και δουλους-ες 
ηταν μυστης καβειριων μυστηριων 
ο φοβος και ο τρομος της αρρωστημενης θεοκρατιας των αγαμων καλογερων του ου μοιχευσουν οι παρα φυση ημαρτον 

και η Ακαδημια Πλατωνα ειχε γυναικες 
πρωτοπορια που πρωτος διδαξε ο Πυθαγορας 

οσο για τους Θεους δεν θα σχολιασω τα λεει ολα 
και στην εποχη μας δεν εχουν αλλαξει πολλα παραγματα

ειπαμε αλλο Δελφοι Ελευσινια  και καβειρια μυστηρια 
και αλλο η αρρωστημενη θεοκρατια 

λεει οτι στην ζωη πρεπει να περνας απαρατηρητος και οχι στην πολιτικη οταν υπαρχει παρακμη 

θα ηθελα να πω πολλοι επικουρειοι εγιναν αριστοι πολιτικοι και δεν ειναι των ακρων

θα ηθελα να προσθεσω οτι ο Επικουρος δεν ηταν Αθεος υπο την εννοια των παπαδων 
θελει να πει συν Αθηνα και χειρα κινει δεν μπορει να τα περιμενεις ολα απο τους θεους 

στην ουσια θελει να πει αλλο ειναι γνωση και μαθηση και αλλο θρησκεια 
φιλοσοφια και θρησκεια ειναι οι αντιπερες οχθες 

ο μεσαιωνας εφερε τον κοσμο πολλα χρονια πισω
σημερα υπαρχει παιδεια και στην Ελλαδα 
το τελευταιο οχυρο της αρρωστημενης θεοκρατιας πεφτει και στην Ελλαδα
διαχωρισμο Κρατους εκκλησιας 
ερρωσθε και ευδαιμονειτε  

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Ολιγαρχία


ΠΛΑΤΩΝΑΣ
«Ολιγαρχία: Μία μορφή διακυβέρνησης, που στηρίζεται στην αξία της ιδιοκτησίας, στην οποία ο πλούσιος έχει κάθε δύναμη και ο φτωχός είναι αποστερημένος απ' αυτή.»


Ολιγαρχία λέγεται το πολίτευμα στο οποίο η πολιτική εξουσία ασκείται από ένα μικρό τμήμα της κοινωνίας. Η λέξη προέρχεται από τις λέξεις ὀλίγον και ἄρχω.
Ο Πλάτων στον «Πολιτικό» διαχωρίζει την ολιγαρχία που υποκινείται από την ιδιοτέλεια απ΄ αυτήν που αποβλέπει στο κοινό καλό.
Ορισμένοι πολιτικοί επιστήμονες και φιλόσοφοι θεωρούν ότι όλα τα πολιτεύματα είναι στην πράξη ολιγαρχίες και ότι οι δημοκρατίες μπορούν να θεωρηθούν εκλεγμένες ολιγαρχίες. Οι ολιγαρχίες συνήθως ελέγχονται από μερικές ισχυρές οικογένειες που διατηρούν την εξουσία από γενιά σε γενιά. Ο Αριστοτέλης χρησιμοποιούσε τον όρο για να αναφέρεται στην κυριαρχία των πλουσίων, αλλά δεν είναι πάντα η κυριαρχία των πλουσίων, αλλά απλώς η κυριαρχία μιας προνομιούχας ομάδας.
Μερικοί πολιτικοί επιστήμονες χαρακτηρίζουν τον καπιταλισμό ως μια μορφή ολιγαρχίας επειδή η εξουσία κατέχεται από την καπιταλιστική τάξη, δηλαδή αυτούς με συμφέρον να διατηρηθεί το σύστημα.

Διαχειριστης : Χρονια κρατα η ιδια κολωνια και στο ιδιο εργο θεατες 

κατι πηγε να κανει ο Καποδιστριας 1827-31
δυστυχως οι κοτζαμπασηδες η εκκλησια τα καταλοιπα της τουρκοκρατιας τον δολοφονησαν 
ο ιδιος ειχε πει οτι η θυσια μου να μην παει χαμενη 
ο Οθωνας αμεσως μετα κατι πηγε να κανει εφτιαξε Κρατος 
αλλα μολις τα εβαλε με τους κοτζαμπασηδες τον εδιωξαν 

 Ωστόσο η ιδέα της κυριαρχίας του λαού και στα δημοκρατικά πολιτεύματα συγκρούεται προς την ολιγαρχική πραγματικότητα:
«Η ιδέα της κυριαρχίας του λαού συγκρούεται προς την ολιγαρχική πραγματικότητα. Η ενότητα του λαού αναιρείται δια της διαιρέσεώς του σε αντίπαλες τάξεις. Η έννοια του λαϊκού συνόλου ως πηγής της πολιτικής εξουσίας διαψεύδεται από το δόγμα της θελήσεως της πλειοψηφίας. Η ιδέα του κράτους υπηρέτου του συνόλου αντίκειται προς την πραγματικότητα του κράτους-κόμματος. Αλλά η κυριωτέρα των εσωτερικών αιτιών της χρονίας κρίσεως της δημοκρατίας ευρίσκεται εις την εκ κοινωνικών λόγων διαπάλην των ιδεωδών της»
και παμε στην εποχη μας το 2010 ειδαν στην Ευρωπη οτι η Ελλαδα δεν εχει κρατος εχει ενα παρακρατος διεφθαρμενο και ζητησε αλλαγες που αρχισαν οι αλλαγες αμεσως οταν εφτασαν στους ολιγαρχες ξενοδοχους εκκλησια ταβερνες χρυσοχους ταξιτζηδες 
αρχισαν οι αντιδρασεις αγανακτισαν οι ολιγαρχες και η εκκλησια και εφτιαξαν τους αγανακτισμενους και την εγκληματικη οργανωση συμμορια απο παρακρατικους την λεγομενην χρυση αυγη απο μπραβους εκβιαστες προστατες και οτι αλλο 
και με υποκρισια εκβιασμους εξαγορες καταφεραν να ξεφτιλισουν το Κρατος την Δημοκρατια 
μειοψηφιες της διαφθορας και να γινει το παρακρατος Κυβερνηση εξουσια 
εκαναν υπουργους φλωρους ατομα κομματαρχες διεφθαρμενους συνδικαλιστες εξαρτημενα ατομα 
ξεφτιλιζουν την Ελλαδα διεθνως και την οδηγουν σε ακραιες καταστασεις

δεν νομιζω οτι θα τα καταφερουν δεν θα τους αφησουν ουτε ο Ελληνικος λαος ουτε η Ευρωπη 
η παραφροσυνη των παρακρατικων τους οδηγουν σε λαθη 
και το τελος των παρακρατικων ειναι κοντα 
οτι κερδισε η Ελλαδα σε 5 ετη τα εχασε μεσα σε 3 μηνες η ζημια ειναι γυρω στα 30διςεμρια ευρω  δυσκολα θα καλυφθουν 
η ολιγαρχια θα παρει τελος δεν μπορουν να τα βαλουν με την πλειοψηφια του 96%

ολοι θα πληρωνουν φορους 
τα μετρα θα εφαρμοστουν απο 1ην Ιουνιου 
και θα πληρωνουν φορους η εκκλησια οι ξενοδοχοι οι χρυσοχοοι οι ταβερνες οι ταξιτζηδες 
και αλλοι
η παραοικονομια η φοροδιαφυγη θα παρει τελος 
η θλιβερη παρενθεση των παρακρατικων ειναι στο τελος πλεον και θα πανε στο περιθωριο εκει που ανηκουν
η πλανη η υποκρισια οι αγανακτισμενοι τελος
στην Ελλαδα δεν περισσευει κανεις 
καποιες μειοψηφιες του 0,5% διαλεξαν το περιθωριο και εκει θα πανε

ομονοια ενοτητα ομοψυχια 
οι στιγμες ειναι κρισιμες καμια αδιαφορια 
Κυβερνηση εθνικης ενοτητας